Vrácení, reklamace, výměna zboží

Mrzí nás, že máte nějaký problém s našim zbožím. Ať už chcete zboží vrátit (do 14 dnů bez udání důvodu), reklamovat či vyměnit, nejprve se nám ozvěte. Jakou formu kontaktu zvolíte, je na Vás.

Pokud budete posílat zboží zpět na naší adresu postupujte takto:

  • Do balíku se zbožím přiložte kopii faktury, pokud nemáte tak číslo objednávky nebo nějaký jiný údaj podle kterého bude možné dohledat Vaší objednávku.
  • Přidejte dopis, kde uvedete proč zboží posíláte zpět, případně číslo účtu, na který máme vrátit peníze.
  • Balík pošlete na adresu: Pieris design, Nerudova 1273, Vrchlabí 54301
  • Neposílat na dobírku, takový balík bohužel nemůžeme přijmout.

 

Závazným právním dokumentem, týkajícím se, mimo jiné, i reklamace a vrácení zboží jsou naše obchodní podmínky.

Věřím, že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

Lenka Kadlíková